AI@Smile Aktivnosti EU projekti Novosti Školska 2024-2025 Vannastavne aktivnosti

Veštačka inteligencija u službi očuvanja mentalnog zdravlja

Trenutno je u toku prikupljanje podataka (data collecting) za EU projekat AI@Smile.

Naša gimnazija učestvuje u Erazmus+ projektu pod nazivom: Veštačka inteligencija i održivi edukativni alati za prevenciju psiholoških poremećaja kod tinejdžera – AI@Smile (КА220-НИ-23-36-161162).

Glavni cilj ovog istraživanja je prikupljanje podataka za razvoj četbota, koji će biti usmeren na prevenciju i otkrivanje problema mentalnog zdravlja kod adolescenata.

Ovo će doprineti podizanju svesti i kod tinejdžera i kod odraslih o potencijalno osetljivim i ranjivim situacijama i imaće za cilj promovisanje mentalnog blagostanja tinejdžera.

AI@Smile je Erazmus projekat u oblasti strateških partnerstava u školskom obrazovanju.

Cilj AI@Smile projekta je prevencija i očuvanje mentalnog zdravlja adolescenata. AI@Smile projekat koristi sveobuhvatan pristup koji uključuje podršku AI alata kao saveznika za rano otkrivanje simptoma lošeg mentalnog zdravlja ili njegovog pogoršanja, praktično angažovanje i obrazovno vođenje nastavnika, vaspitača i roditelja, kao i uvođenje aktivnosti u prirodi kako bi se smanjili simptomi anksioznosti, depresije i drugih mentalnih problema.

Konzorcijum projekta je sačinjem od univerziteta koji pripremaju aktivnosti i metodologiju u okviru projekta, kao i od škola koje su partneri i koje učestvuju u implementaciji aktivnosti, uključujući svoje nastavnike i učenike. Smart Gimnazija trenutno učestvuje na sprovođenju aktivnosti Data-mining, odnosno prikupljanju informacija koje se tiču mentalnog zdravlja učenika/adolescenata.Glavni cilj ovog istraživanja je prikupljanje podataka za razvoj četbota, koji će biti usmeren na prevenciju i otkrivanje problema mentalnog zdravlja kod adolescenata.

Ovo će doprineti podizanju svesti i kod tinejdžera i kod odraslih o potencijalno osetljivim i ranjivim situacijama i imaće za cilj promovisanje mentalnog blagostanja tinejdžera. Svi dobijeni podaci služiće kao osnova ra razvoj četbota i didaktičkih jedinica na koje će učenici biti upućeni, zavisno od toga sa kojim poteškoćama se susreću.

Skip to toolbar