Ivana Ursić - psiholog

Kako prepoznati profesora iz „Smart“ gimnazije?

Ovih dana sam čitala blog na temu kako prepoznati kojim se profesijama bave određeni  ljudi posmatrajući njihova  ponašanja, specifičnost govora, gestikulaciju… Tako, na primer, piše tamo,  informatičare ćete, najlakše, prepoznati po najnovijim tehnološkim spravama; njihove teme su najčešće nova tehnička dostignuća a komuniciraju, uglavnom, nekim specifičnim, običnom svetu, nejasnim govorom. Menadžeri imaju više od najmanje tri aktivna mobilna telefona, a istovremeno pričaju, bar na dva. Prvo što će Vas pitati je: „Imate li profil na Face-u ili Tviteru?“

U nastavku teksta, predstaviću Vam karakteristična ponašanja nas profesora  iz „Smart“ gimnazije, na komičan način i u neobičnom kontekstu (koji svakako nema nameru nikog da povredi).  A mnogi od nas će se i prepoznati…

  • U džepu uvek imaju po dva, tri fleša (koje vrlo često zaboravljaju u kućištima nastavničkog računara)
  • Ako im zatražite hemijsku na zajam, ponudiće vam isključivo naliv-pero
  • Vikende provode u planiranju i pripremanju za nova predavanja ili u ispravljanju testova
  • Često ustaju neispavani jer su do pola noći tražili najbolji  link i fotografiju za svoju najnoviju prezentaciju
  • Razvijaju mogućnost brzog jedenja (jer im je za obrok dovoljno nekoliko minuta) dok u međuvremenu kopiraju testove, odgovaraju na mailove i razgovaraju sa roditeljima
  • Razvijaju  kreativnost i konsultuju razne priručnike na temu kako najbolje privući pažnju učenika, a ostati ozbiljno shvaćen
  • Posećuju seminare ne bi li, eventualno, iznašli  još neki novi način aktivnog pristupa deci koji bi implementirali u nastavu
  • Napraviće sve da zainteresuju učenika koliko god to otkačeno bilo
  • Obožavaju markere za belu tablu
  • Izrazito su frustrirani kad nema interneta ili je spora internet konekcija
  • Ne tolerišu kad je kabel za konekciju računara i Smart table malo izašao iz ležišta (pa je, zbog toga, potrebno sačekati par sekundi dok se prezentacija istog momenta  ne pojavi pred očima učenika)
  • Svakog meseca se preslišavaju i proveravaju da li su otpremili svoje planove na odgovarajuće mesto na portalu (iako su to sve već uradili na početku školske godine)
  • U glavi im odzvanjaju termini i datumi za nove ispravke i popravljanje ocena
  • Imaju razvijenu sposobnost ispravljanja i ponavljanja istih stvari dok komuniciraju sa ljudima kako bi se osigurali da su ih svi dobro razumeli
  • Kad vas nešto pitaju, postaviće vam još nekoliko dodatnih potpitanja kako bi iz vas izvukli sve što znate
  • Neverovatno su sposobni da za kratko vreme napišu gomilu administracije
  • Vešto barataju sa pregršt Exel tabela i Word dokumenata  različitog sadržaja, i na stolu imaju lap-top računar
  • Imaju strpljenja, topao osmeh i velikodušnost, više od svih drugih ljudi
  • Imaju razumevanja i vole decu iznad svega

Za sada nema komentara

Ostavite odgovor

Skip to toolbar